نوشته شده توسط : فاطمه کاشانی

 

انتخاب کفش مناسب همواره یکی از دغدغه های تمامی شهروندان و مردم بوده که این انتخاب نیز در سلامت پای آنها بسیار موثر بوده و حائز اهمیت می باشد و به همین دلیل اکثر افراد در انتخاب نوع کفش خود بسیار سلیقه به خرج می دهند. در این سری از مقالات جذاب مجله شهر صندل قصد داریم شما را با اینکه چگونه می توان یک کفش مد روز انتخاب کرد بیشتر آشنا کنیم تا بتوانیم قدمی در راه شیک پوشی شما برداشته باشیم..با ما همراه باشید

معرفی خرید کفش مد روز

کفش یکی از گزینه هایی است که می تواند نشان دهنده میزان حقوق شما باشد. هر اندازه این مورد دارای کیفیت بهتر و ظاهر مطلوب تری باشد، شخصیت و کاراکتری که از شما نمایش می دهد نیز به تناسب بهتر خواهد بود. عموما خانم ها در ست کردن رنگ کفش با تیپ و لباس های خود نسبت به آقایان، فعال تر می باشند. اما باید در نظر داشت که اندکی توجه به این موضوع می تواند تغییرات شگرفی در ظاهر شما ایجاد نماید. با توجه به اینکه امروزه کفش ها به دسته های مختلفی همچون کتانی، کفش صندل، کفش چرم و ... تبدیل می شوند، کاربرد آنها نیز با یکدیگر متفاوت است. برای اینکه از دید عموم شیک و مقبول به نظر برسید، لازم نیست تا حتما بر اساس مد کفش سال، خرید نمایید اما می توانید با توجه به یک سری تکنیک های کوچک و قوانین ست کردن کیف و کفش، بهترین بازخورد را دریافت نمایید. در این مقاله قصد داریم تا تکنیک های انتخاب یک کفش مد روز را خدمتتان توضیح دهیم.انتخاب کفش های نیمه رسمی مد روز:با اندک تغییر در پاپوش های سنتی می توان انواع پاپوش های نیمه رسمی را تهیه کرد. تغییرات مذکور می تواند در استای رنگ، طراحی و استفاده از وسایل زینتی باشد. در واقع در دسته کیف و کفش نیمه رسمی، می توان تغییراتی در رنگ داد و در مراسم های نیمه رسمی از آن بهره برد.یکی از انواع پرفروش کد کفش دخترانه، مدل هایی است که در آن رویه پاپوش ها با زیره های آن دارای دو رنگ متفاوت هستند و از آنها برای مراسم نیمه رسمی استفاده می شود.

[caption id="attachment_5021" align="aligncenter" width="478"]انتخاب کفش مد روز انتخاب کفش مد روز[/caption]

انتخاب کفش صندل مد روز :

صندل و دمپایی دو نوع پاپوش هستند که بیشتر توسط خانم ها مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع پوشش عموما برای فصل های گرم بوده و دارای هواخور خوبی می باشند. برای انتخاب صندل مد روز عموما به رنگ سال توجه می شود. این مورد در صندل های زنانه شایع تر است اما در انواع مردانه رنگ های تیره همچون مشکی، قهوه ای و سرمه ای دارای طرفداران بیشتری است. باید در نظر داشت که این نوع پاپوش ها با جوراب همخوانی ندارند لذا پوشیدن با جوراب یک نوع ناهنجاری محسوب می شود.

انتخاب پاپوش اداری مد روز :

وقتی صحبت از مد کفش سال می شود، انتخاب یک مدل اداری بسیار سخت می شود، در این نوع از پوشش ها ست کردن رنگ کیف و کفش و همخوانی آن با پوشش اداری بسیار اهمیت پیدا می کند. اما با این حال در این نوع از پوشش ها نیز می توان شیک و جذاب به نظر رسید. بی شک انواع مدل های چرم گزینه بی نظیری برای محیط های اداری محسوب می شوند. پاپوش های چرم حتی با پاشنه های کوتاه نیز می توانند استایل شما را بسیار زیبا کنند. در نظر داشته باشید برای ست کردن رنگ کفش با لباس اداری اگر که محیط کاری نیمه جدی است، می توان از رنگ های متضاد نیز استفاده کرد.

انتخاب کفش مد روز مجلسی :

این مدل از کفش ها با اطمینان می توان گفت که یکی از طبقه های پر فروش انواع کد کفش دخترانه است. معمولا در مراسم رسمی و مجالس، رنگ کیف با پاپوش و لباس ست می شود. برای این مراسم مدل های کفش بر اساس مد روز انتخاب می شوند اما انتخاب رنگ بر اساس نوع لباس و رنگ آن خواهد بود. برای مجالس رسمی معمولا رنگ های روشن و خنثی همچون سفید و کرم گزینه خوبی محسوب می شوند. این نوع از پاپوش ها را می توان با هر نوع لباسی ست کرد. اگر مجلس مد نظر شما به صورت رسمی و کاری است، گرایش مد های روز به سمت استفاده از رنگ های تیره همچون پاپوش ورنی مشکی یا خاکستری می باشد. انتخاب کفش مد روز مجلسی همواره در نظر داشته باشید که پوشش پاهای شما با نوع فصل باید همخوانی داشته باشید. چکمه های جیر و ساق بلند جز مدل های مد روز می باشند که همیشه در صدر انتخاب های خانم ها در فصل های سرد حضور دارند.

[caption id="attachment_5022" align="aligncenter" width="307"]انتخاب کفش مجلسی مد روز انتخاب کفش مجلسی مد روز[/caption]

انتخاب کفش های مد روز زمستانی :

در فصل زمستان عموما از بوت های بلند استفاده می شود که با کیف های کوچک به خوبی ست می شوند. لذا یک بوت مشکی ساق بلند می تواند یک گزینه شیک باشد. اگر قصد دارید تا از پاپوش های زمستانی برای محیط های کاری استفاده نمایید که علاوه بر راحت بودن، شیک نیز به نظر برسند، می توانید از انواع نیم بوت ها بهره ببرید. نیم بوت هایی که دارای پاشنه های پهن هستند و از رنگ های خانواده قهوه ای بهره می برند، بی شک یکی از گزینه های خوب می باشند.اگر جز افراد بروز و پیرو ترند هستید، پیشنهاد می شود که از نیم بوت هایی استفاده کنید که دارای پاشنه پهن است و با عاج ها و سگک های بزرگ زینت داده شده اند. معمولا افرادی که از استایل و یا گروه خاص پیروی می کنند، این نوع کفش ها را می پسندند.

جمع بندی : انتخاب کفش مناسب و ست کردن رنگ کیف و کفش همواره یک مشکل بزرگ برای افراد و مخصوصا خانم ها می باشد. باید در نظر داشت که پاپوش ها در دید اول می توانند بازگو کننده شخصیت شما باشند، به همین دلیل به جز اینکه یک پوشش برای راحتی پا ها محسوب می شوند می توانند بازگو کننده هویت و موقعیت اجتماعی شما نیز باشند. در این مقاله تلاش شد تا برخی از نکات مهم برای انتخاب پاپوش مد سال جهت شیک تر به نظر رسیدن، عنوان شود.



:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فاطمه کاشانی

مهمترین مزایا و علل خرید اورینگ لاستیکی در صنعت، اُ یا "اورینگ"، یک نوع واشر دایره‌ای با مقاومت بالاست که در دستگاه‌ها، سیستم‌ها، یا ماشین‌آلات صنعتی جهت جلوگیری از نشت مایعات یا گازها استفاده می‌شود. موجب ماندگاری در برابر فشار، قیمت مناسب و سهولت نصب، این محصولات را در تجهیزاتی مانند موتورها، موشک‌ها و هواپیماها مورداستفاده قرار داده است.

کاربرد اورینگ چیست؟

طراحی بی‌نظیر اورینگ، به نصب مکانیکی دقیق آن امکان می‌دهد تا تغییر شکل و دفرمگی اورینگ را به خوبی پیش‌بینی کند. فشار مکانیکی که بر روی سطوح اورینگ تحت تأثیر سیال است، به دقت محاسبه می‌شود. آب‌بندی با موفقیت انجام می‌شود تا زمانی که فشار سیال از فشار محل اتصال اورینگ بیشتر نشود.

میزان فشار سیال به یکنواختی بر روی سطح اورینگ منتقل می‌شود و همزمان با افزایش فشار، فشار سطح نیز افزایش می‌یابد. بنابراین، اورینگ، تا زمانی که به درستی از نظر مکانیکی نصب شده باشد، عمل آب‌بندی را به خوبی انجام می‌دهد. یکی از دلایل اصلی عدم عملکرد بهینه اورینگ، خروج قسمت‌های متحرک آن می‌باشد.

انواع اورینگ پلاستیکی 

  • اورینگ PTFE (تفلون): با مقاومت به حرارت بالا و مقاومت شیمیایی قوی، مناسب برای شرایط سخت صنعتی است.
  • اورینگ Nitrile (NBR): با انعطاف‌پذیری بالا و مقاومت به روغن، مناسب برای برخی از کاربردهای خودروسازی و ماشین‌آلات است.
  • اورینگ Silicone (سیلیکون): با مقاومت به دماهای بالا و پایین، مورد استفاده در صنایع مختلف از الکترونیک تا طبخ غذا می‌شود.
  • اورینگ Polyurethane (PU): با مقاومت به سایش و پوشش در دماهای مختلف، برای برخی از کاربردهای صنعتی مناسب است.
  • اورینگ Viton (FKM): با مقاومت به حلال‌ها و دماهای بالا، در صنایع شیمیایی و نفت کاربرد دارد.

مهمترین مزایا و علل خرید اورینگ لاستیکی در صنعت

اورینگ لاستیکی در صنعت به دلایل متعددی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این اورینگ‌ها به عنوان یکی از اجزای کلیدی در ماشین‌آلات و تجهیزات فنی مورد توجه هستند. مزایای اصلی شامل:

1. ضد نفوذ: اورینگ لاستیکی به عنوان سد مؤثری علیه نفوذ سویه‌ها و گازها در اتصالات مختلف عمل می‌کند.

2. مقاومت به دما: قابلیت تحمل اورینگ لاستیکی در برابر دماهای مختلف، از دماهای پایین تا دماهای بالا، این محصول را در بسیاری از شرایط صنعتی قابل استفاده می‌سازد.

3. انعطاف‌پذیری: خواص انعطاف‌پذیری اورینگ، سهولت در نصب و استفاده را فراهم می‌کند و به تأثیرگذاری بهتر در اتصالات کمک می‌کند.

4. ماندگاری در برابر فشار: توانایی مقاومت در برابر فشارهای مختلف، اورینگ را به یک انتخاب مناسب برای محیط‌های با فشارهای متنوع می‌کند.

5. طول عمر طولانی: استفاده از مواد با کیفیت برتر در ساخت اورینگ لاستیکی، باعث طولانی‌تر شدن عمر مفید آن می‌شود.

6. سهولت در تهیه: موجودیت و تولید گسترده اورینگ‌ها، سهولت در تهیه و تعمیرات را به همراه دارد.

با توجه به نیازهای خاص هر صنعت، انتخاب اورینگ لاستیکی با ویژگی‌های مناسب برای هر کاربرد مهم است.

مواد تشکیل دهنده اورینگ های پلاستیکی 

مهمترین مزایا و علل خرید اورینگ لاستیکی در صنعت انتخاب مواد برای ساخت اورینگ لاستیکی به دلیل وجود موارد فراوان می‌تواند گیج‌کننده باشد. این اورینگ‌ها از مواد الاستومری ساخته می‌شوند و برای آب‌بندی اتصالات جهت جلوگیری از نشتی استفاده می‌شوند. این راه‌حل‌ها ساختاری ساده و قابلیت تولید، حمل و استفاده‌ی آسان دارند.

در دهه‌های اخیر، تقاضا برای اورینگ‌های لاستیکی به دلیل کاربردهای گسترده‌شان در شیرهای آشامیدنی، پمپ‌ها، اتصالات الکتریکی، محفظه‌ها، شفت موتور، لوله‌کشی چراغ‌ها و به عنوان واشر فلنجی به سرعت افزایش یافته است. این اورینگ‌ها به دلیل خاصیت ارتجاعی‌شان به عنوان استاتیک یا پویا دسته‌بندی می‌شوند.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فاطمه کاشانی

خرید جدیدترین نیم بوت بنددار چرمی زنانه، نیم بوت‌ها و بوت‌ها یکی از مهمترین وسایل مد پاییز و زمستان برای زنان هستند. اغلب هر زن شیکی حداقل یک جفت نیم بوت زنانه یا اسپرت در کمدش دارد.

این نوع کفش، با ساقه‌های کوتاه تا متوسط، به مچ پای گرمایی خاصی می‌بخشد. هر سال با ورود فصل سرما، آخرین مدل‌های نیم بوت‌ها به بازار کفش زنانه عرضه می‌شوند.

[caption id="attachment_504" align="aligncenter" width="200"]خرید جدیدترین نیم بوت بنددار چرمی زنانه نیم بوت زنانه دیور [/caption]

ویژگی‌های نیم بوت بندار شامل موارد زیر می‌شود

  • طراحی بنددار: دارای بند یا بسته شونده هستند که از روی پا قرار می‌گیرد و اغلب با بند یا زیپ بسته می‌شوند. این ویژگی کمک می‌کند تا کفش بهتر و محکم‌تر روی پا قرار بگیرد و از جا نیفتد.
  • مقاومت در برابر سرما و آب: بسیاری از نیم بوت‌های بنددار از جنس‌ها و پوشش‌هایی ساخته می‌شوند که مقاومت خوبی در برابر باران و شرایط سرمایی دارند.
  • راحتی و پشتیبانی به پا: برخی از نیم بوت‌های بنددار از فناوری‌های خاصی برای فراهم کردن راحتی بیشتر به پا استفاده می‌کنند و از پشتیبانی لازم برای مچ پا اطمینان می‌دهند.
  • چیدمان و استایل متنوع: با وجود بند یا بسته شونده بودن، این نوع کفش‌ها متنوعیت زیادی در طراحی دارند که از ظاهر کلاسیک تا طرح‌های مدرن و ورزشی مختلفی را شامل می‌شوند.
  • کاربردهای متنوع: با توجه به طرح و ساختار، نیم بوت‌های بنددار می‌توانند مناسب برای فعالیت‌های روزمره، پیاده‌روی، کوهنوردی، یا حتی مواردی با ظاهر فرمال باشند.

همچنین، مواد استفاده شده در ساخت این نوع کفش‌ها نیز می‌تواند در تعیین ویژگی‌های آنها تأثیرگذار باشد.

مدل محبوب

نیم بوت‌ها اغلب به دو نوع اسپرت و کلاسیک یا مجلسی تقسیم می‌شوند، که نوع دوم بیشترین شیکی را با پاشنه‌های بلندتر ارائه می‌دهند. جنس چرم به عنوان یکی از انتخاب‌های محبوب در بین انواع نیم بوت‌ها بسیار پرطرفدار است. همچنین، تنوع آنها نه تنها در جنس بلکه در مدل و رنگ نیز مشهود است. بوت‌های با زیپ، بند، پاشنه کوتاه یا بلند و غیره، همه این مدل‌ها می‌توانند توجه و سلیقه مختلفی از افراد را جلب کنند. مدل‌های اسپرت، که قابلیت ترکیب با هر نوع لباسی را دارند، بسیار محبوب هستند و از نظر قیمت نیز به صرفه‌تر از مدل‌های کلاسیک و مجلسی هستند.

جنس چرم

خرید جدیدترین نیم بوت بنددار چرمی زنانه، جنس چرم به عنوان یکی از مواد اصلی و محبوب برای تولید نیم بوت‌ها استفاده می‌شود. چرم به دلیل مقاومت، انعطاف‌پذیری و ظاهر زیبا، یک گزینه محبوب برای تولید این نوع کفش‌هاست. این جنس می‌تواند در انواع نیم بوت‌های کلاسیک یا اسپرت، با طراحی‌های مختلف به کار رود و زیبایی و مقاومت را به کفش اضافه کند. علاوه بر این، چرم توانایی ایجاد آرامش و راحتی برای پا را نیز دارد و در طول زمان می‌تواند شکل و ظاهری زیبا و منحصر به فرد بپذیرد.

[caption id="attachment_515" align="aligncenter" width="200"]خرید جدیدترین نیم بوت بنددار چرمی زنانه نیم بوت زنانه آمیتیس [/caption]

دوخت چرم

برای خرید یک بوت زنانه، حتما به قسمت دوخت‌ها توجه کنید. کیفیت دوخت در این نوع محصولات بسیار حیاتی است؛ زیرا این دوخت‌ها اصلی‌ترین عامل استحکام و ماندگاری بوت را تعیین می‌کند. نکته دیگر، دوخت محکم و باکیفیت بوت، از بین رفتن درزها را جلوگیری می‌کند و از نفوذ آب، برف و باران به داخل کفش جلوگیری می‌کند. البته، جنس ضدآب بوت نیز نقش مهمی دارد تا آب وارد کفش نشود و از روی آن عبور کند.

طبیعی بودن چرم

برای خرید بوت چرم زنانه با کیفیت، توصیه می‌شود انواع طبیعی آن را جستجو کنید. این نوع محصولات معمولاً دارای گارانتی هستند که می‌توانید از فروشنده بخواهید. توجه به کشور تولید کننده چرم مورد انتخاب، برای اطمینان از کیفیت آن بسیار حائز اهمیت است. بسیاری از تولیدکنندگان مشهور ایرانی چرم‌های باکیفیتی تولید و به بازار عرضه می‌کنند. کفش‌های ساخته شده از چرم طبیعی علاوه بر دوام بالا، بسیار نرم و راحت هستند.



:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فاطمه کاشانی

خرید جدیدترین نیم بوت بنددار چرمی زنانه، نیم بوت‌ها و بوت‌ها یکی از مهمترین وسایل مد پاییز و زمستان برای زنان هستند. اغلب هر زن شیکی حداقل یک جفت نیم بوت زنانه یا اسپرت در کمدش دارد.

این نوع کفش، با ساقه‌های کوتاه تا متوسط، به مچ پای گرمایی خاصی می‌بخشد. هر سال با ورود فصل سرما، آخرین مدل‌های نیم بوت‌ها به بازار کفش زنانه عرضه می‌شوند.

[caption id="attachment_504" align="aligncenter" width="200"]خرید جدیدترین نیم بوت بنددار چرمی زنانه نیم بوت زنانه دیور [/caption]

ویژگی‌های نیم بوت بندار شامل موارد زیر می‌شود

  • طراحی بنددار: دارای بند یا بسته شونده هستند که از روی پا قرار می‌گیرد و اغلب با بند یا زیپ بسته می‌شوند. این ویژگی کمک می‌کند تا کفش بهتر و محکم‌تر روی پا قرار بگیرد و از جا نیفتد.
  • مقاومت در برابر سرما و آب: بسیاری از نیم بوت‌های بنددار از جنس‌ها و پوشش‌هایی ساخته می‌شوند که مقاومت خوبی در برابر باران و شرایط سرمایی دارند.
  • راحتی و پشتیبانی به پا: برخی از نیم بوت‌های بنددار از فناوری‌های خاصی برای فراهم کردن راحتی بیشتر به پا استفاده می‌کنند و از پشتیبانی لازم برای مچ پا اطمینان می‌دهند.
  • چیدمان و استایل متنوع: با وجود بند یا بسته شونده بودن، این نوع کفش‌ها متنوعیت زیادی در طراحی دارند که از ظاهر کلاسیک تا طرح‌های مدرن و ورزشی مختلفی را شامل می‌شوند.
  • کاربردهای متنوع: با توجه به طرح و ساختار، نیم بوت‌های بنددار می‌توانند مناسب برای فعالیت‌های روزمره، پیاده‌روی، کوهنوردی، یا حتی مواردی با ظاهر فرمال باشند.

همچنین، مواد استفاده شده در ساخت این نوع کفش‌ها نیز می‌تواند در تعیین ویژگی‌های آنها تأثیرگذار باشد.

مدل محبوب

نیم بوت‌ها اغلب به دو نوع اسپرت و کلاسیک یا مجلسی تقسیم می‌شوند، که نوع دوم بیشترین شیکی را با پاشنه‌های بلندتر ارائه می‌دهند. جنس چرم به عنوان یکی از انتخاب‌های محبوب در بین انواع نیم بوت‌ها بسیار پرطرفدار است. همچنین، تنوع آنها نه تنها در جنس بلکه در مدل و رنگ نیز مشهود است. بوت‌های با زیپ، بند، پاشنه کوتاه یا بلند و غیره، همه این مدل‌ها می‌توانند توجه و سلیقه مختلفی از افراد را جلب کنند. مدل‌های اسپرت، که قابلیت ترکیب با هر نوع لباسی را دارند، بسیار محبوب هستند و از نظر قیمت نیز به صرفه‌تر از مدل‌های کلاسیک و مجلسی هستند.

جنس چرم

خرید جدیدترین نیم بوت بنددار چرمی زنانه، جنس چرم به عنوان یکی از مواد اصلی و محبوب برای تولید نیم بوت‌ها استفاده می‌شود. چرم به دلیل مقاومت، انعطاف‌پذیری و ظاهر زیبا، یک گزینه محبوب برای تولید این نوع کفش‌هاست. این جنس می‌تواند در انواع نیم بوت‌های کلاسیک یا اسپرت، با طراحی‌های مختلف به کار رود و زیبایی و مقاومت را به کفش اضافه کند. علاوه بر این، چرم توانایی ایجاد آرامش و راحتی برای پا را نیز دارد و در طول زمان می‌تواند شکل و ظاهری زیبا و منحصر به فرد بپذیرد.

[caption id="attachment_515" align="aligncenter" width="200"]خرید جدیدترین نیم بوت بنددار چرمی زنانه نیم بوت زنانه آمیتیس [/caption]

دوخت چرم

برای خرید یک بوت زنانه، حتما به قسمت دوخت‌ها توجه کنید. کیفیت دوخت در این نوع محصولات بسیار حیاتی است؛ زیرا این دوخت‌ها اصلی‌ترین عامل استحکام و ماندگاری بوت را تعیین می‌کند. نکته دیگر، دوخت محکم و باکیفیت بوت، از بین رفتن درزها را جلوگیری می‌کند و از نفوذ آب، برف و باران به داخل کفش جلوگیری می‌کند. البته، جنس ضدآب بوت نیز نقش مهمی دارد تا آب وارد کفش نشود و از روی آن عبور کند.

طبیعی بودن چرم

برای خرید بوت چرم زنانه با کیفیت، توصیه می‌شود انواع طبیعی آن را جستجو کنید. این نوع محصولات معمولاً دارای گارانتی هستند که می‌توانید از فروشنده بخواهید. توجه به کشور تولید کننده چرم مورد انتخاب، برای اطمینان از کیفیت آن بسیار حائز اهمیت است. بسیاری از تولیدکنندگان مشهور ایرانی چرم‌های باکیفیتی تولید و به بازار عرضه می‌کنند. کفش‌های ساخته شده از چرم طبیعی علاوه بر دوام بالا، بسیار نرم و راحت هستند.



:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فاطمه کاشانی

چگونه بیمه عمر بفروشیم؟ از راهکار تا ایده ، در این مقاله، چند روش افزایش فروش بیمه را بررسی می کنیم.  این تکنیک‌ها از جدیدترین نمونه‌ها انتخاب شده‌اند. این راهکارها شامل تکنیک‌های روانشناسی (که ممکن است تاکنون به شما اطلاع داده نشده باشد) و همچنین تکنیک‌های فروش بیمه عمر می‌شوند.

[caption id="attachment_7686" align="aligncenter" width="286"]چگونه بیمه عمر بفروشیم؟ از راهکار تا ایده چگونه بیمه عمر بفروشیم؟ از راهکار تا ایده | مدرس:هومن حاجی پروانه[/caption]

راه کار های افزایش فروش بیمه عمر

  • احساسات را هدف بگیرید:

برای بهبود فنون فروش بیمه عمر، در ابتدا نیاز است که با احساسات افراد آشنا شوید. محرک‌های احساسی به عنوان قدرتمندترین عوامل تصمیم‌گیری خرید، شناخته می‌شوند. احساساتی نظیر ترس، شرم، غرور و حتی دوستی می‌توانند به عنوان محرک‌های قدرتمند برای افزایش فروش مؤثر باشند.مثلا غرور برای پدری که فرزندان خود را تحت پوشش بیمه عمر قرار می دهد چه بسا این حس غرور برای نمایش و جلوی دیگران باشد.

  • رضایت مشتری:

مشتریان تمایل دارند به کارهایی که دیگران قبلاً انجام داده‌اند، بپیوندند. ارائه اطلاعات درباره مواردی که افراد دیگر در همان وضعیت انجام داده و بیمه خریده‌اند، اطمینان بیشتری به مشتری می‌دهد.چگونه بیمه عمر بفروشیم؟ از راهکار تا ایده  ایجاد یک بخش از نظرات و تجربیات مشتریان در وب‌سایت یا جلب نظرات از آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی، از جمله کامنت‌ها یا پیام‌های مستقیم، می‌تواند اعتماد مشتریان را افزایش دهد.

همچنین، اگر مشتری موافقت کند، از او بخواهید یک ویدیوی کوتاه از تجربیات و رضایت خود بسازد و آن را در اینستاگرام و دیگر شبکه‌های ارتباطی به اشتراک بگذارید.البته می توانید از مشتری بخواهید ویدئوی ضبط شده را در اینستاگرام خود پست یا استوری کند و شما را تگ کند.

یکی دیگر از ابتدائی ترین کارها که میتوان به صورت کاملا حرفه ای انجام داد، جمع آوری رضایت مشتریان در دفترچه نظرخواهی به صورتی که مشتریان شما پاسخ به این سوالات را در قالب رضایت بدهند:چرا بیمه عمر خریدم؟ چرا از آقا/خانم ......... خریدم؟ و در آخر توصیه به دیگران برای تهیه بیمه عمر.

  • اهمیت ارزش نه قیمت:

تأکید بر ارزش‌ها است. اگر مشتری به قیمت و جنبه‌های مادی کم اهمیت می‌دهد و از طریق این موارد قانع نمی‌شود، به جای آن بر ارزش‌های مرتبط تمرکز کنید. به عنوان مثال، درباره تأثیر بیمه عمربر شادی، رفاه، امنیت و سایر جنبه‌های ارزشی صحبت نمایید.شاید فکر کنید مشتریان منفعت رو فقط در پول میبینند. نمیخواهم بگویم پول مسئله مهمی نیست اما به غیر از منافع مالی مشتریان ارزش های دیگری رو دوست دارند و بخاطر آنها اقدام به خرید هر چیزی میکنند.

  • تبلیغات جذاب:

چگونه بیمه عمر بفروشیم؟ از راهکار تا ایده بیمه مرکزی هر ساله آمار رضایت بیمه‌گزاران از شرکت‌های مختلف را انتشار می‌دهد که شامل ارزیابی عوامل گوناگون، از جمله تبلیغات، می‌شود. بهره‌گیری از تبلیغات خلاقانه تأثیر چشمگیری در جلب مشتریان دارد. مشتریان اغلب شرکت‌های خلاق  را ترجیح می‌دهند و بر خدمات ارائه شده توسط این شرکت‌ها حساب می‌کنند. حال شما به عنوان یک نماینده حرفه ای چه خلاقیتی در کار خود دارید؟ خلاقیت در معرفی ، ارتباط اولیه ، شیوه پرزنت ، پوشش ،کارت ویزیت ، پیگیری و .....

  • ایجاد رقابت:

ما معمولاً فکر می‌کنیم که رقابت در شرکت‌ها اثر مضری دارد، اما در دنیای کارآفرینی امروزی، ایجاد رقابت سالم بین همکاران ضروری است تا به درآمد بیشتری دست یابیم. اگر امکانات لازم را دارید، با همکاران خود یک جشنواره راه بیاندازید وبرای کسی که بیشترین فروش بیمه را داسته است جوایزی اعطا کنید، که این اقدام باعث افزایش انگیزه می شود.

رقابت فقط با دیگران نیست، شما می توانید با خودتان رقابت کنید و با این ترفند دنبال بهبودی در عملکرد خود نسبت به گذشته باشید. اهداف مشخص برای خود تعیین کنید و هر روز بهترین نتیجه را ارائه دهید، که در درازمدت، باعث افزایش فروش و درآمد شما نیز خواهد شد.

پیدا کردن بازار، برای هدف خود و انتخاب استراتژی موثر در فروش بیمه، ضروری است که یک درک دقیق از مخاطبان خود داشته باشید. این امر اهمیت زیادی دارد، زیرا افراد مختلف نیازها، ترجیحات، و سبک‌های ارتباطی گوناگونی دارند.

برای به دست آوردن تصویر کامل از مشتریان بالقوه، تحقیقات بازار انجام دهید و از اطلاعات مشتریان فعلی خود برای شناسایی الگوهای بازار استفاده نمایید. عواملی از قبیل سن، جنسیت، محل زندگی، شغل، سبک زندگی و سطح درآمد را نیز در این تحلیل در نظر بگیرید. یعنی به زبان ساده ببینید بیشترین مشتریان قبلی شما با چه جنسیتی ،سنی،فرهنگی ، میزان درآمدی و.... هستند .مشتریان آینده شما اکثرا همین ها خواهند بود بدنبال آنها باشید .

  • استراتژی فروش:

نوبت به مرحله پیاده‌سازی کارها می‌رسد. در این مرحله وقتی  به‌ طور کامل استراتژی فروش خود را درک کردید و نقش خود در اجرای آن را به خوبی دانستید باید اقدام کنید.

ممکن است نیاز به آموزش و آشنایی با ابزارها یا تکنیک‌های جدید داشته باشید. باید بدانید هر چقدر آموزش ببینید اما اقدامی نکنید نتیجه ای نخواهید داشت . مهمترین استراتژی فروش بیمه ، اقدام » شکست » بهبود » اقدام » شکست » بهبود و این چرخه همیشگی و هر روزه گلادیاتورهای فروش بیمه عمر است. بهترین آموزش هم تحلیل ویس ضبط شده در جلسه فروشتان می باشد. ابتدا خود گوش کنید و تحلیل کنید و سپس با مربی خود مذاکره خود را تحلیل کرده و نقاط قوت و ضعفتان را دریابید و بهبود دهید.

سخن اخر:

در این مقاله به معرفی راهکارهای افزایش فروش در حوزه بیمه پرداخته‌ایم. اگر شما یک نماینده بیمه هستید، توصیه می‌شود که استراتژی مناسب را انتخاب و در پیاده‌سازی آن سرمایه‌گذاری نمایید. همچنین، اگر تجربه‌ای دراجرای این راهکارها و نتایج افزایش فروش را به اشتراک می‌گذارید، خوشحال خواهیم شد که نظرات شما را با خوانندگان دیگر به اشتراک بگذارید.

 

[section]

[ux_slider]

[ux_image id="7655" image_size="original"]

[/ux_slider]
[button text="خرید دوره" color="alert" padding="500px 888px -222px 558px" radius="99" expand="true" icon="icon-angle-right" link="https://hajiparvane.com/product/%d8%af%d9%88%d8%b1%d9%87-%da%af%d9%84%d8%a7%d8%af%db%8c%d8%a7%d8%aa%d9%88%d8%b1%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4/"]

[/section]



:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فاطمه کاشانی

راهنمای خرید کیف زنانه مناسب، کیف زنانه یک جزء اساسی از لباس و استایل زنانه است که برای حمل اقلام شخصی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این کیف‌ها ممکن است به صورت دستی یا بازوبند به همراه بسته شوند و از جنس‌ها و طراحی‌های مختلفی برخوردار باشند.

انتخاب کیف زنانه مهم است

برای انتخاب کیف زنانه مناسب، خانم‌ها نیاز دارند تا وسایل زیادی را در طول روز حمل کنند. قرار دادن این وسایل در یک اکسسوری جذاب و شیک، هوشمندانه است. کیف‌های زنانه علاوه بر کاربرد اصلی، به عنوان مکملی برای پوشش و استایل زنان شناخته می‌شوند و در دنیای مد و فشن جایگاه مهمی دارند.

راهنمای خرید کیف زنانه مناسب


<< فرصت خرید کیف های حراجی شهرصندل را از دست ندهید >>

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

انواع کیف زنانه

راهنمای خرید کیف زنانه مناسب، کیف زنانه به انواع مختلفی مانند کیف دستی، کیف پشتی، کیف سفری، کیف شانه‌ای و کیف دسته دار تقسیم می‌شود. هرکدام از این انواع کیف با طراحی‌ها و اندازه‌های مختلفی آماده شده‌اند تا به نیازها و سلیقه‌های مختلف زنانه پاسخ دهند.

ویژگی کیف زنانه

کیف‌های زنانه معمولاً دارای ویژگی‌های متنوعی هستند. این ویژگی‌ها شامل اندازه و شکل مختلف، جنس با کیفیت، طراحی جذاب، قابلیت حمل اقلام ضروری، وجود جیب‌ها و بخش‌های مختلف برای سازماندهی بهتر محتوا، و اغلب انتخاب‌های متفاوت بر اساس فصل و سبک استایل مد روز می‌شوند.

کاربرد کیف زنانه

راهنمای خرید کیف زنانه مناسب، کیف‌های زنانه علاوه بر حمل و نگهداری وسایل شخصی، کاربردهای دیگری نیز دارند. این شامل نقش به عنوان یک اکسسوری مد و استایل، افزودن جلوه به لباس‌ها، افزایش اعتماد به نفس، و تکمیل ظاهر کلی زنانه می‌شود. همچنین، برخی کیف‌ها با طراحی‌ها و جزئیات خاص، به عنوان ابزاری جهت اعلام سلیقه و سبک زندگی فردی نیز شناخته می‌شوند.

راهنمای خرید کیف زنانه مناسب

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

اندازه ی کیف

سایز کیف‌های زنانه ممکن است متنوع باشد و به نوع و طراحی کیف بستگی داشته باشد. از کیف‌های کوچک و کم حجم برای مواقع خاص تا کیف‌های بزرگتر برای حمل وسایل بیشتر، گزینه‌های مختلفی وجود دارد. انتخاب سایز مناسب بستگی به نیازها و فعالیت‌های روزانه شما دارد.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

<<همین الان برای خرید ست کیف های شیک از فروشگاه بزرگ شهرصندل کلیک کنید>>


 جنس کیف

کیف‌های زنانه از جنس‌های مختلفی تهیه می‌شوند. برخی از معمول‌ترین جنس‌ها شامل چرم، پارچه، نایلون، و پلی‌استر می‌باشند. انتخاب جنس مناسب نیازمند به عواملی مانند سلیقه شخصی، مقصد استفاده، و مد روز است. چرم به لحاظ شیکی و ماندگاری محبوب است، در حالی که پارچه و نایلون به دلیل سبکی و مقاومت در برابر عوامل جوی پرطرفدار هستند.


نکته آخر

با توجه به تنوع گسترده کیف‌های زنانه در فروشگاه‌ها، انتخاب یک فروشگاه معتبر با کیفیت و قیمت مناسب برای اطمینان بیشتر توصیه می‌شود. ما به شما فروشگاه شهرصندل را با تنوع برجسته در کیف‌های ورزشی، مهمانی، محل کار و غیره معرفی می‌کنیم.



:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فاطمه کاشانی

راهنمای خرید کیف زنانه مناسب، کیف زنانه یک جزء اساسی از لباس و استایل زنانه است که برای حمل اقلام شخصی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این کیف‌ها ممکن است به صورت دستی یا بازوبند به همراه بسته شوند و از جنس‌ها و طراحی‌های مختلفی برخوردار باشند.

انتخاب کیف زنانه مهم است

برای انتخاب کیف زنانه مناسب، خانم‌ها نیاز دارند تا وسایل زیادی را در طول روز حمل کنند. قرار دادن این وسایل در یک اکسسوری جذاب و شیک، هوشمندانه است. کیف‌های زنانه علاوه بر کاربرد اصلی، به عنوان مکملی برای پوشش و استایل زنان شناخته می‌شوند و در دنیای مد و فشن جایگاه مهمی دارند.

راهنمای خرید کیف زنانه مناسب


<< فرصت خرید کیف های حراجی شهرصندل را از دست ندهید >>

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

انواع کیف زنانه

راهنمای خرید کیف زنانه مناسب، کیف زنانه به انواع مختلفی مانند کیف دستی، کیف پشتی، کیف سفری، کیف شانه‌ای و کیف دسته دار تقسیم می‌شود. هرکدام از این انواع کیف با طراحی‌ها و اندازه‌های مختلفی آماده شده‌اند تا به نیازها و سلیقه‌های مختلف زنانه پاسخ دهند.

ویژگی کیف زنانه

کیف‌های زنانه معمولاً دارای ویژگی‌های متنوعی هستند. این ویژگی‌ها شامل اندازه و شکل مختلف، جنس با کیفیت، طراحی جذاب، قابلیت حمل اقلام ضروری، وجود جیب‌ها و بخش‌های مختلف برای سازماندهی بهتر محتوا، و اغلب انتخاب‌های متفاوت بر اساس فصل و سبک استایل مد روز می‌شوند.

کاربرد کیف زنانه

راهنمای خرید کیف زنانه مناسب، کیف‌های زنانه علاوه بر حمل و نگهداری وسایل شخصی، کاربردهای دیگری نیز دارند. این شامل نقش به عنوان یک اکسسوری مد و استایل، افزودن جلوه به لباس‌ها، افزایش اعتماد به نفس، و تکمیل ظاهر کلی زنانه می‌شود. همچنین، برخی کیف‌ها با طراحی‌ها و جزئیات خاص، به عنوان ابزاری جهت اعلام سلیقه و سبک زندگی فردی نیز شناخته می‌شوند.

راهنمای خرید کیف زنانه مناسب

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

اندازه ی کیف

سایز کیف‌های زنانه ممکن است متنوع باشد و به نوع و طراحی کیف بستگی داشته باشد. از کیف‌های کوچک و کم حجم برای مواقع خاص تا کیف‌های بزرگتر برای حمل وسایل بیشتر، گزینه‌های مختلفی وجود دارد. انتخاب سایز مناسب بستگی به نیازها و فعالیت‌های روزانه شما دارد.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

<<همین الان برای خرید ست کیف های شیک از فروشگاه بزرگ شهرصندل کلیک کنید>>


 جنس کیف

کیف‌های زنانه از جنس‌های مختلفی تهیه می‌شوند. برخی از معمول‌ترین جنس‌ها شامل چرم، پارچه، نایلون، و پلی‌استر می‌باشند. انتخاب جنس مناسب نیازمند به عواملی مانند سلیقه شخصی، مقصد استفاده، و مد روز است. چرم به لحاظ شیکی و ماندگاری محبوب است، در حالی که پارچه و نایلون به دلیل سبکی و مقاومت در برابر عوامل جوی پرطرفدار هستند.


نکته آخر

با توجه به تنوع گسترده کیف‌های زنانه در فروشگاه‌ها، انتخاب یک فروشگاه معتبر با کیفیت و قیمت مناسب برای اطمینان بیشتر توصیه می‌شود. ما به شما فروشگاه شهرصندل را با تنوع برجسته در کیف‌های ورزشی، مهمانی، محل کار و غیره معرفی می‌کنیم.



:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فاطمه کاشانی

صندل رکابدار مردانه E.V.A

صندل‌های رکابدار مردانه با ساختاری تشکیل شده از جنس EVA هستند که از این ماده فومی ساخته شده‌اند. این صندل‌ها به دلیل ساختار سبک و زود خشک شونده‌ی خود، مناسب برای استفاده روزمره و فعالیت‌هایی مانند سفر، ساحل، یا فعالیت‌های ورزشی خاصی می‌باشند. همچنین، این نوع صندل‌ها معمولاً برای ارائه کمال راحتی و طراحی مناسب برای پاها طراحی شده‌اند.

“جهت مشاهده جدیدترین مدلهای کفش صندل زنانه EVA شهرصندل روی لینک کلیک کنید”

انواع صندل های مردانه رکابدار E.V.A

1. صندل‌های تفریحی: این صندل‌ها برای استفاده در محیط‌های غیررسمی، فعالیت‌های تفریحی و روزمره طراحی شده‌اند. غالباً سبک و وزن سبکی دارند و قابلیت تنظیم بند‌ها و راحتی برای استفاده طولانی مدت دارند.

2. صندل‌های ورزشی: این نوع صندل‌ها برای فعالیت‌های ورزشی مانند پیاده‌روی، دویدن، کوهنوردی یا فعالیت‌هایی که نیازمند پای ثابت و راحتی است، طراحی شده‌اند. غالباً دارای سیستم‌های کفشی تقویت شده و طراحی‌هایی استاندارد برای حفظ استحکام و ایجاد ثبات در زمینهای مختلف هستند.

3. صندل‌های ساحلی: این نوع صندل‌ها برای استفاده در سواحل، استخرها یا محیط‌های آبی ساخته شده‌اند. معمولاً طراحی آنها ضد آب بوده و قابلیت خشک شدن سریع دارند.

4. صندل‌های فشرده‌پذیر (Packable): این صندل‌ها قابل فشرده‌سازی و جا به جا کردن هستند، به‌طوری‌که برای سفرهای کوتاه یا استفاده در مکان‌های مختلف به راحتی قابل حمل و استفاده می‌باشند.

جنس صندل مردانه رکابدار

صندل‌های EVA از ماده‌ای به نام EVA (اتیلن وینیل استات) ساخته می‌شوند. این ماده یک نوع فوم پلاستیکی است که بسیار سبک و ضد ضربه است. از آن به خاطر وزن سبک و خواص ضد آب و راحتی استفاده در صندل‌ها استفاده می‌شود.

زیره‌های ساخته شده از مواد EVA

1. سبک وزن: یکی از ویژگی‌های بارز زیره‌های EVA، سبک بودن آنهاست. این امر باعث راحتی و خوشایندی استفاده از صندل‌ها یا کفش‌هایی که از این نوع زیره استفاده می‌کنند می‌شود.

2. جذب شوک: زیره‌های EVA دارای خاصیت خوبی برای جذب شوک و کمک به کاهش فشارهای وارد بر پاها هستند. این ویژگی مناسب برای فعالیت‌های ورزشی و رفت‌وآمد طولانی مدت می‌باشد.

3. مقاومت در برابر آب: EVA مقاوم در برابر آب است و زیره‌های ساخته شده از این ماده، زمان خشک شدن سریعی دارند. این ویژگی آنها را مناسب برای استفاده در شرایط آبی یا مرطوب می‌کند.

4. انعطاف‌پذیری: زیره‌های EVA انعطاف‌پذیر هستند که این ویژگی باعث راحتی حرکت پاها و انطباق به شکل طبیعی پا می‌شود.

5. ماندگاری و دوام: علیرغم سبکی، زیره‌های EVA نسبتاً دوام و مقاومت خوبی نیز دارند. با رسیدن به تکنولوژی‌های پیشرفته‌تر، برخی از تولیدکنندگان توانسته‌اند مقاومت و دوام این نوع زیره‌ها را بهبود بخشند.

در کل، زیره‌های EVA به عنوان یک گزینه محبوب در صنعت کفش‌سازی به دلیل سبکی، راحتی و ویژگی‌های خاصی که فراهم می‌کنند، شناخته می‌شوند.

 



:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فاطمه کاشانی

صندل رکابدار مردانه E.V.A

صندل‌های رکابدار مردانه با ساختاری تشکیل شده از جنس EVA هستند که از این ماده فومی ساخته شده‌اند. این صندل‌ها به دلیل ساختار سبک و زود خشک شونده‌ی خود، مناسب برای استفاده روزمره و فعالیت‌هایی مانند سفر، ساحل، یا فعالیت‌های ورزشی خاصی می‌باشند. همچنین، این نوع صندل‌ها معمولاً برای ارائه کمال راحتی و طراحی مناسب برای پاها طراحی شده‌اند.

“جهت مشاهده جدیدترین مدلهای کفش صندل زنانه EVA شهرصندل روی لینک کلیک کنید”

انواع صندل های مردانه رکابدار E.V.A

1. صندل‌های تفریحی: این صندل‌ها برای استفاده در محیط‌های غیررسمی، فعالیت‌های تفریحی و روزمره طراحی شده‌اند. غالباً سبک و وزن سبکی دارند و قابلیت تنظیم بند‌ها و راحتی برای استفاده طولانی مدت دارند.

2. صندل‌های ورزشی: این نوع صندل‌ها برای فعالیت‌های ورزشی مانند پیاده‌روی، دویدن، کوهنوردی یا فعالیت‌هایی که نیازمند پای ثابت و راحتی است، طراحی شده‌اند. غالباً دارای سیستم‌های کفشی تقویت شده و طراحی‌هایی استاندارد برای حفظ استحکام و ایجاد ثبات در زمینهای مختلف هستند.

3. صندل‌های ساحلی: این نوع صندل‌ها برای استفاده در سواحل، استخرها یا محیط‌های آبی ساخته شده‌اند. معمولاً طراحی آنها ضد آب بوده و قابلیت خشک شدن سریع دارند.

4. صندل‌های فشرده‌پذیر (Packable): این صندل‌ها قابل فشرده‌سازی و جا به جا کردن هستند، به‌طوری‌که برای سفرهای کوتاه یا استفاده در مکان‌های مختلف به راحتی قابل حمل و استفاده می‌باشند.

جنس صندل مردانه رکابدار

صندل‌های EVA از ماده‌ای به نام EVA (اتیلن وینیل استات) ساخته می‌شوند. این ماده یک نوع فوم پلاستیکی است که بسیار سبک و ضد ضربه است. از آن به خاطر وزن سبک و خواص ضد آب و راحتی استفاده در صندل‌ها استفاده می‌شود.

زیره‌های ساخته شده از مواد EVA

1. سبک وزن: یکی از ویژگی‌های بارز زیره‌های EVA، سبک بودن آنهاست. این امر باعث راحتی و خوشایندی استفاده از صندل‌ها یا کفش‌هایی که از این نوع زیره استفاده می‌کنند می‌شود.

2. جذب شوک: زیره‌های EVA دارای خاصیت خوبی برای جذب شوک و کمک به کاهش فشارهای وارد بر پاها هستند. این ویژگی مناسب برای فعالیت‌های ورزشی و رفت‌وآمد طولانی مدت می‌باشد.

3. مقاومت در برابر آب: EVA مقاوم در برابر آب است و زیره‌های ساخته شده از این ماده، زمان خشک شدن سریعی دارند. این ویژگی آنها را مناسب برای استفاده در شرایط آبی یا مرطوب می‌کند.

4. انعطاف‌پذیری: زیره‌های EVA انعطاف‌پذیر هستند که این ویژگی باعث راحتی حرکت پاها و انطباق به شکل طبیعی پا می‌شود.

5. ماندگاری و دوام: علیرغم سبکی، زیره‌های EVA نسبتاً دوام و مقاومت خوبی نیز دارند. با رسیدن به تکنولوژی‌های پیشرفته‌تر، برخی از تولیدکنندگان توانسته‌اند مقاومت و دوام این نوع زیره‌ها را بهبود بخشند.

در کل، زیره‌های EVA به عنوان یک گزینه محبوب در صنعت کفش‌سازی به دلیل سبکی، راحتی و ویژگی‌های خاصی که فراهم می‌کنند، شناخته می‌شوند.

 



:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فاطمه کاشانی

کفش صندل مردانه E.V.A

البته، مهم است که در هر سنی و جنسیتی دمپایی یک وسیله ضروری است. انتخاب یک دمپایی مناسب و شیک می‌تواند درستی استایل شما را در مواقع مختلف مانند سفر، تفریح و حتی در خانه تأثیرگذار کند.

دمپایی‌های پلاستیکی، به ویژه در بین مردان، ترجیح بیشتری دارند. این دلیل دارد که از لحاظ هزینه ارزان‌تر هستند و در مکان‌های مختلف قابل استفاده می‌باشند. همچنین، نگرانی کمتری از خراب شدن آنها به دلیل شست‌وشوی مکرر وجود دارد. به‌طور کلی، این دمپایی‌ها سبک‌تر و راحت‌تر نیز هستند.

زیره صندل مردانه ؟

زیره صندل به عنوان بخش برونی آن، با سطح زمین در تماس است و از آسیب رسیدن به پاها هنگام راه رفتن و پیاده‌روی جلوگیری می‌کند. این بخش اصلی و حیاتی صندل، دوام و ماندگاری بیشتر آن را تضمین می‌کند. هر زیره‌ای کاربردهای خاص خود را دارد و انتخاب آن در خرید صندل تابستانی مهم است تا از شکستن یا ترک خوردن زیره جلوگیری شود.

زیره مناسب برای صندل:

باید طراحی زیبایی داشته باشد که جذابیت و زیبایی ویژه‌ای به صندل ببخشد.

قادر به جذب ضربه باشد تا احساس راحتی و آزادی را به پاها منتقل کند.

مقاومت بالا در برابر سایش و فرسایش را داشته باشد.

مقاومت لغزشی داشته باشد تا از لغزش فرد بر روی سطوح مختلف جلوگیری کند.

زیره های EVA:

زیره‌های EVA از مواد کوپولیمری به نام اتیلن وینیل استات ساخته شده‌اند که دارای شفافیت بالا و انعطاف بسیار زیادی هستند. این مواد اصلی ترین جزء در ساخت کفش‌ها، به ویژه زیره‌های کفش، محسوب می‌شوند و به دلیل مزایایی که دارند، در بخش‌های دیگر کفش نیز استفاده می‌شوند.

انعطاف بالا، سبکی و نرمی صندل‌های EVA نسبت به رقبای خود بسیار بیشتر است.

در برخی از نوع‌های این صندل‌ها، شیارهای کف دمپایی جلوی چسبیدن پوست پا به صندل را می‌گیرند و از عرق کردن و بو گرفتن پا جلوگیری می‌کنند. ارتفاع برآمدگی کف دمپایی نیز باعث ثابت ماندن پا در صندل می‌شود و از درد و اذیت اعصاب خورد کن جلوگیری می‌کند.

در برخی دیگر از نوع‌های آن، طراحی شیارهای موازی در کف دمپایی باعث می‌شود شستشوی مداوم بعد از استفاده‌های طولانی راحت‌تر باشد و جلوی باقی‌ماندن جرم و کثیفی در صندل را می‌گیرد که ممکن است به مرور زمان باعث تیرگی و کثیفی آن شود.

ویژگی زیره های EVA:

زیره‌های EVA به عنوان یکی از انواع زیره‌ها دارای کمترین وزن و بسیاری از انواع زیره‌ها سبک‌تر هستند.

این زیره از انتقال حرارت زمین به پا در هنگام استفاده از صندل جلوگیری می‌کند، زیرا دارای عایق حرارتی خوبی است.

زیره EVA به شکست و ترک خوردگی معمولاً دچار نمی‌شود.

سطح سایش و قدرت اصطکاک این زیره در سطح متوسطی قرار دارد.

مواد استفاده شده در زیره‌های EVA بسیار نرم و انعطاف‌پذیر هستند، اما در صورت تحمل وزن‌های بالاتر از 100 کیلوگرم ممکن است زیره فشرده شود و ارتفاع آن کاهش پیدا کند.

زیره‌های EVA عمدتاً برای صندل‌های تابستانی استفاده می‌شوند و از آن‌ها در این نوع کفش‌ها استفاده می‌شود.

“جهت مشاهده جدیدترین مدلهای کفش صندل زنانه EVA شهرصندل روی لینک کلیک کنید”



:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 آذر 1402 | نظرات ()